Zaloguj się Zaloguj się przez Facebook
Śledź nas na:
Najnowsi partnerzy
Więcej...

Reklama

FAQ

Konto

1. Czy korzystanie z NegGo wiąże się z opłatami?

Dla użytkowników korzystanie z NegGo jest bezpłatne. Z opłatami wiąże się jedynie prowadzenie sklepu.

2. Jak rozpocząć korzystanie z NegGo?

Korzystanie z serwisu NegGo można rozpocząć na 2 sposoby:

  • poprzez powiązanie z kontem Facebook - jest to najprostszy i najszybszy sposób, ystarczy w górnej części ekranu wybrać opcję "Zaloguj się przez Facebook" i po chwili, logując się przez swoje konto Facebook, możesz cieszyć się możliwościami NegGo;
  • standardowa rejestracja - jeśli nie chcesz łączyć swojego konta Facebook z NegGo możesz skorzystać ze standardowej rejestracji konta, ymaga to podanie podstawowych danych osobowych, w tym adresu email, na który zostanie wysłany kod aktywacyjny.

Formularza rejestracji znajduje się tutaj.

3. Co mam zrobić, kiedy nie otrzymałem emaila z kodem aktywacyjnym?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić folder spam w swojej skrzynce pocztowej, ponieważ niektóre systemy pocztowe mogą niewłaściwie interpretować wiadomości z NegGo. Jeśli wiadomości nie ma nawet w folderze spam skorzystaj z formularza do ponownego wysłania kodu aktywacyjnego, który znajduje się tutaj.

4. Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam swojego hasła do konta NegGo?

W przypadku zapomnienia hasła do konta NegGo należy skorzystać z formularza odzyskiwania hasła, który znajduje się tutaj.

5. Nie chcę już korzystać z NegGo. Jak mogę usunąć swoje konto?

Aby usunąć konto w NegGo należy w menu Użytkownik wybrać opcję Konto, a następnie kliknąć przycisk Usuń konto. Przez 7 dni od potwierdzenia usunięcia konta masz jeszcze możliwość zmienić zdanie i anulować żadanie. Jeśli żądanie usunięcia nie zostanie anulowane w ciągu 7 dni, Twoje konto zostanie fizycznie usunięte z systemu.

UWAGA - usunięcie konta w serwisie NegGo kasuje wszystkie dane użytkownika z bazy i jest operacją nieodwracalną.

Negocjacje

1. Na czym polegają negocjacje w NegGo?

Negocjacje są istotą serwisu NegGo, który skupia produtky z oferty wielu sklepów. Jeśli jakiś produkt Cię zainteresuje, to możesz złożyć sklepowi ofertę podając w niej cenę, jaką jesteś w stanie za ten produkt zapłacić - cały proces negocjacji zaczyna się od Ciebie. Sklep po otrzymaniu Twojej oferty może ją zaakceptować lub złożyć Ci kontrpropozycję, przy czym cena proponowana przez sklep zawsze musi być niższa niż ta wystawiona w sklepie. Użytkownik może wymieniać się ze sklepem propozycjami tak długo, aż obie strony dojdą do porozumienia albo jedna ze stron zrezygnuje z dalszych negocjacji.

Po ustaleniu i zaakceptowaniu oferty satysfakcjonującej dla obu ze stron, dokonywana jest transakcja. Fizyczna transakcja pomiędzy sklepem i użytkownikiem odbywa się poza serwisem NegGo. Każda ze stron po zakończeniu transakcji ma możliwość wystawienia opinii na temat strony przeciwnej. Opinie te są widoczne dla wszystkich użytkowników serwisu NegGo.

2. Co zrobić, gdy sklep / użytkownik przystał na moją propozycję, a następnie odmówił sfinalizowania transakcji?

W tego typu przypadkach masz możliwość wystawienia sklepowi negatywnej opinii, w której możesz opisać całą sytuację. Będzie to ostrzeżenie dla innych użytkowników, że sklep nie jest rzetelnym partnerem do negocjacji. Sytuacja w drugą stronę wygląda analogicznie - sklep również ma możliwość negatywnego zaopiniowania użytkownika, jeżeli ten nie sfinalizuje zaakceptowanej oferty.

3. Co mam zrobić, jeśli otrzymałem krzywdzącą opinię, która nie jest zgodna z prawdą?

Każdą otrzymaną opinię w NegGo można zgłosić do moderatora i krótko opisać całą sytuację. Moderator po rozpatrzeniu sprawy może wycofać taką opinię z systemu.

4. Czy jest dostępne jakieś narzędzie, które pomoże mi proponować ceny użytkownikom?

Tak, NegGo oferuje zaawansowany algorytm proponowania cen użytkownikom uwzględniając wszystkie zebrane o nich informacje. Są to informacje o poprzednich negocjacjach skorelowane z informacjami zawartymi w profilu użytkownika. Algorytm analizuje użytkownika i proponuje cenę, która najprawdopodobniej będzie dla niego zadowalająca i zarazem akceptowalna dla sklepu.

5. W jaki sposób mogę zachęcać użytkowników do robienia zakupów w moim sklepie?

NegGo oferuje możliwość generowania i rozdawania kodów promocyjnych użytkownikom. W prosty sposób możesz zarządzać kodami i decydować w jaki sposób mają być generowane. Kody mogą przykładowo upoważniać do procentowego rabatu na zakupy w Twoim sklepie.

Abonamenty

1. W jaki sposób mogę zapłacić za abonament w NegGo?

Płatności w NegGo są zintegrowane z systemem PayU. Jest to bardzo szybki i wygodny sposób płatności, dzięki któremu Twój abonament może być aktywowany dosłownie w ciągu kilku minut. System PayU sam przekieruje Cię na stronę Twojego banku i uzupełni za Ciebie wszystkie dane do przelewu.

2. Co się stanie, jeśli nie zapłacę abonamentu na czas?

W momencie, gdy ważność Twojego aktualnego abonamentu dobiega końca, system będzie Cię o tym stale informował. Jeśli jednak abonament wygaśnie, a nowy abonament nie zostanie wykupiony, działalność sklepu zostanie zawieszona. Opcje zarządzania sklepem pozostaną zablokowane do momentu opłacenia nowego abonamentu. Po otrzymaniu wpłaty za nowy abonament wszystkie ograniczenia zostaną automatycznie usunięte.

Integracje

1. W jaki sposób mogę zintegrować swój sklep z NegGo?

Do zintegrowania swojego sklepu z NegGo konieczne jest posiadanie konta w serwisie. Jeśli posiadasz już konto w NegGo, to po zalogowaniu w dolnej części ekranu znajdziesz opcję Utwórz sklep. Jest to opcja, która służy do rejestracji sklepu w NegGo. Rejestracja ta to nic innego jak wypełnienie prostego formularza z danymi sklepu.

Kiedy sklep jest już zarejestrowany, należy zintegrować jego bazę produktów z NegGo. Integracja bazy produktów w NegGo odbywa się dokładnie na tej samej zasadzie co w serwisach Ceneo i Nokaut. Otóż Twój sklep musi udostępnić kompletną bazę produktów w postaci pliku XML o określonym formacie. Jeśli integrowałeś się wcześniej z serwisem Ceneo lub Nokaut, to integracja z NegGo będzie dziecinnie prosta, ponieważ NegGo wspiera formaty pliku XML Ceneo, Nokaut i innych podobnych serwisów.

W celu ustawienia integracji sklepu należy z menu Sklep wybrać opcję Integracja. Tam możemy wprowadzić adres do pliku XML oraz wybrać jego format. Po krótkiej weryfikacji wszystkie produkty z Twojego sklepu staną się widoczne dla użytkowników NegGo!

2. Czy prowadzenie sklepu w NegGo wiąże się z opłatami?

Każdy sklep jest objęty 14 dniowym okresem testowym, w trakcie którego może korzystać ze wszystkich możliwości serwisu NegGo. Po upływie tego czasu konieczne jest zakupienie abonamentu, aby dalej korzystać z serwisu. NegGo oferuje różne rodzaje abonamentów tak, aby każdy mógł wybrać najlepszy dla siebie.

3. Jak często aktualizowana jest baza produktów w NegGo?

Baza produktów w NegGo aktualizowana jest w przybliżeniu raz na dobę.

4. W jaki sposób działa aktualizacja bazy produktów w NegGo?

Produkty w NegGo są na bieżąco aktualizowane. Jeżeli Twoja oferta poszerzy się o nowe produkty, to następnego dnia będą one widoczne w NegGo. Jeżeli natomiast z Twojej oferty znikną jakieś produkty, to NegGo przy najbliższej aktualizacji może tą sytuację potraktować na kilka sposobów:

  • nie rób nic - ta opcja spowoduje, że brakujące produkty nie zostaną poddane żadnym zmianom i będą nadal widoczne w NegGo;
  • archiwizuj - brakujące produkty zostaną zarchiwizowane (będą widoczne tylko dla sklepu, użytkownicy nie będą w stanie ich wyszukać);
  • ustaw jako niedostępne - brakujące produkty będą nadal widoczne w NegGo, jednak ich stan magazynowy będzie wskazywał na brak dostępności;
  • usuń - wszystkie brakujące produkty zostaną usunięte z bazy NegGo.

Neggo.pl sp. z o.o. realizuje projekt w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
2007-2013. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.